Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?

A honlapon történő regisztráció kizárólag a jogszabályok szerinti Kedvezményezettek részére biztosított. A folyamat során a Dokumentumok menüpontban található regisztrációs nyomtatványt kitöltve és aláírva csatolni szükséges, ennek hiányában a regisztráció nem kezdeményezhető. Az aláírás és pecsét helyett az aláíró elektronikus aláírása vagy bélyegzője is elhelyezhető.

Ha a szervezete  nem található meg a legördülő lista elemei között, vagy új kedvezményezettként szeretne regisztrálni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a bvop-ellatas@bv.gov.hu e-mail címen.


Hogyan tudom az igénybejelentésemet benyújtani a honlapon?

Kérjük tanulmányozza a Dokumentumok menüpontban elérhető Felhasználói kézikönyvben található leírást a honlap működéséről, gyakorlati használatának lépéseiről.

Röviden összefoglalva: A sikeres regisztrációról való visszajelzést követően a megadott felhasználónévvel és jelszóval történő belépés után a Termékek és szolgáltatások menüpontban az igényelt termékek összeválogathatóak. A termék a fő- és alcsoportokkal való szűrés mentén könnyen megtalálható, illetve a keresősávban elnevezés, tulajdonság alapján is kereshető. A termékek kosárba helyezését követően az Igénybejelentés összeállítása gombra kattintva a rendszer végigvezeti az igénybejelentéshez szükséges adatok megadásán egészen a véglegesítésig és elküldésig.

Az igénybejelentés elmenthető, nyomtatható, beküldés előtt aláírással is ellátható, hozzá mellékletek csatolhatóak. Kérjük, hogy az igénybejelentéseit termékkategóriánként külön-külön, vagy – amennyiben ismeri – egy-egy teljesítésre képes bv. gazdasági társaság tevékenységi köréhez igazodóan tegye meg!

Amennyiben kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a bvop-ellatas@bv.gov.hu e-mail címen.


Kedvezményezettként mely termékekre és szolgáltatásokra szükséges igénybejelentést benyújtanom?

A fogvatartottak kötelező foglalkoztatása körében előállítandó termékek és szolgáltatások felsorolását a 9/2011. (III. 23.) BM rendelet 1. melléklete tartalmazza.


Nem találom a keresett terméket/szolgáltatást, mi a teendőm?

Az előállítandó termékek és szolgáltatások körébe tartozó, honlapon nem szereplő igényét az Egyedi termék/szolgáltatás kosárba helyezésével és a műszaki leírás, illetve az igény egyéb részleteit tartalmazó mellékletek csatolásával nyújthatja be.Kérjük, hogy a rendelet hatálya alá tartozó egyedi igény benyújtása előtt minden esetben győződjön meg arról, hogy a honlapon a keresett termék nem található.

Módosítani szeretném a benyújtott igénybejelentésemet, mi a teendőm?

A benyújtás után utólagos módosításra nincs lehetőség. Ilyen esetben az eredeti igény visszavonására vonatkozó kérelem bvop-ellatas@bv.gov.hu címre történő megküldése mellett új igénybejelentés összeállítása szükséges.


Milyen módon értesülök az igénybejelentésem/egyéb kapcsolódó kérelmem elbírálásáról?

A jogszabályok által előírt eljárással kapcsolatos leveleket az igénybejelentés során megadott értesítési kapcsolattartó e-mail címére illetve NOVA SZEÜSZ küldési móddal továbbítjuk.


Hogyan nyújthatok be kérelmeket az igénybejelentésemmel kapcsolatosan?

A Dokumentumok menüpontban található formanyomtatványok használatával, ennek hiányában tetszőleges formátumban.
Kérjük, hogy kérelmét az összes melléklettel együtt a bvop-ellatas@bv.gov.hu e-mail címre szíveskedjen elküldeni minden esetben hivatkozva a saját és az általunk adott ügyszámra a gyorsabb és gördülékenyebb ügyintézés érdekében.


Megkaptam a kijelölést, azonban a megküldött konténer PDF fájlban szereplő mellékleteket nem tudom megnyitni. Mi ilyenkor a teendőm?

Tájékoztatom, hogy egy konténer több fájlt tartalmaz. A dokumentumokat a fájlnevek melletti gombostű ikonra duplán kattintva, illetve pl. az Adobe Reader nevű program csatolmányok ablakából megnyitva tekintheti meg. Nem mindegyik PDF olvasó program tudja kezelni ezt a fájlformátumot, de több másik mellett pl. az Adobe Reader vagy a Foxit Reader igen. A jövőbeni hasonló problémák elkerülése érdekében kérem, gondoskodjon a megfelelő program használatáról, mert nem áll módunkban más formában hivatalos levelet küldeni.


Hulladékelszállítási (papír, elektronikai hulladék) igény esetén mi a teendőm?

Igénybejelentés benyújtása csak abban az esetben szükséges, amennyiben nem rendelkeznek hatályos (jellemzően határozatlan idejű) szerződéssel papírhulladék elszállítására a Duna Papír Kft-vel vagy elektronikai hulladék elszállítására Pálhalmai Agrospeciál Kft-vel. Elektronikai hulladék elszállítási igény esetén kérjük, minden esetben jelölje meg a hulladékok csoportosításhoz szükséges EWC kódokat. 


Nem állami szervként hogyan lehet terméket/szolgáltatást rendelni?

A bv. gazdasági társaságok honlapjain (Állami Partnerség/Résztvevők oldalon a Kft. logójára kattintva) az általuk gyártott termékek/szolgáltatások megtalálhatóak, a megadott elérhetőségeiken közvetlenül megkereshetőek.


A weboldal sütiket használ a honlap működtetése, használatának megkönnyítése érdekében. Bővebb információt a Sütikezelési Tájékoztatóban talál.
Tudj meg többet!